|
Bemutatkozás
Tisztelt reménybeli Partnerünk!
Pej Kálmán
ügyvezető
Engedje meg, hogy néhány szóval bemutassam Irodánkat.
Irodánkat magánszemélyek alapították 1986-ban. Főállásban 1992-től dolgozunk, az állandó létszám 8 fő, és 4-6 fő külsős kolléga segít be, ezzel alkalmazkodunk a változó terheléshez. Működési formánk Kft.
Tevékenységi körünk alapvetően közlekedési létesítmények tervezése, a tanulmánytervi szinttől, a kiviteli terv szintjéig. Az útépítési és kerékpárút építési tervek mellett forgalomtechnikai vizsgálatokat és terveket is készítünk.
Alapelvünk a Megbízó igényeinek szakmai kiszolgálása és a lehető legnagyobb körültekintéssel végzett, gazdaságosságra törekvő tervezés.
Ezúton egyben fölajánljuk tervezői kapacitásunkat és szakmai tapasztalatainkat, reméljük a jövőben segítségükre lehetünk a közlekedéstervezés területén!
Munkájukhoz jó egészséget kívánva, tisztelettel:
FIGYELMÉBE AJÁNLJUK!
Irodánk több évtizede foglalkozik kerékpáros közlekedéssel kapcsolatos kutatásokkal amelyeket szíves figyelmébe ajánlunk!
"A megépült regionális kerékpárutak gazdasági, közlekedési és egyéb hatásai (2000)" (56 MB)
"Konfliktusok vizsgálata gyalogosok és kerékpárosok között kerékpárforgalmi létesítményeken (2002)" (62 MB)
Az itt közzétett anyagok a forrás pontos megjelölésével szabadon felhasználhatók!
Irodánk közreműködésével megvalósult kerékpáros fejlesztések a Fertő-tájon!
Kisfilm az építésről.
Fertő tó kerékpáros turisztikai ajánlója.
Szakmai önéletrajz
Név:
Pej Kálmán (születési év: 1956)
Végzettség:
BUDAPESTI MŰSZAKI EGYETEM, ÉPÍTŐMÉRNÖKI KAR,KÖZLEKEDÉSÉPÍTŐMÉRNÖKI SZAK
Szakmai tevékenység az egyetemen:
TDK szakdolgozat: "A magyarországi kerékpáros közlekedés helyzete és vizsgálata" (1979) címmel.
Munkahelyek:
1980-1985 |
FŐVÁROSI MÉLYÉPÍTÉSI TERVEZŐ VÁLLALAT
Beosztás: tervező mérnök
Fővárosi úthálózatfejlesztési tervek és útépítési kiviteli tervek készítése. Beosztott tervezőként részvétel az M-3-as autópálya bevezető szakaszának tervezésében. Generál tervezőként az M-5-ös autópálya illetve az 5. városi főforgalmi út bevezető szakaszának tervezése. |
1986-1989 |
KÖZLEKEDÉSI FŐFELÜGYELET, KÖZÚTI FELÜGYELET
Beosztás: i. IV.
Első és másodfokú úthatósági tevékenység, autópálya engedélyezés első fokon, és másodfokú úthatósági tevékenység. |
1989-1990 |
METRÓBER
Beosztás: vezető tervező
Fővárosi úthálózat fejlesztési és útépítési kiviteli tervek készítése. |
1990-1992 |
"KÖZLEKEDÉS" MÉRNÖKI SZOLGÁLTATÓ KFT.
Beosztás: vezető tervező
Úthálózat fejlesztési és útépítési kiviteli tervek készítése. |
1992-2000 |
"TANDEM" MÉRNÖKIRODA GMK.
Beosztás: cégvezető
Magyarország területén utak, szervizutak, kerékpárutak tanulmány, engedélyezési és kiviteli terveinek készítése. Üzemanyagtöltő állomások eng. és kiviteli tervezése és engedélyeztetése. Forgalomtechnikai és forgalomszervezési tervek készítése. Lebonyolítási tevékenység.
Országos utak tekintetében a 82-es számú főút Zirc elkerülő szakaszának eng. terve, továbbá a 71-es sz. fkl. út Balatonvilágos-Tihany közötti szakasz forgalomtechnikai tanulmány terve volt tervezési feladatunk. |
2000.07.22. |
"TANDEM" MÉRNÖKIRODA Kft.
Beosztás: ügyvezető
A Kft. a Gmk. teljes körű jogutódjaként végzi tevékenységét, amely továbbra is közlekedési létesítmények tervezése. |
Tervpályázatok:
1982. |
VESZPRÉM városközpont közlekedésrendezési terve |
II. díj |
1983. |
6-os úti tervpályázat (Vállalati meghívásos) |
III. díj |
1984. |
51-es úti tervpályázat (Vállalati meghívásos) |
III. díj |
1986. |
Budapest, Bosnyák tér és környezetének rendezése |
II. díj |
1987. |
Balatonaliga-Tihany közötti kerékpárút tervpályázat |
II. díj |
1990. |
M3 autópálya Hatvan-Füzesabony közötti szakaszának tervpályázata (Vállalati meghívásos) |
II. díj |
Külföldi tanulmányutak:
1991. |
VELO-CITY kerékpáros konferencia MILÁNO-ban |
1992. |
Meghívásos 1 hetes közlekedési témájú tanulmányút Amsterdamban |
1993. |
Németország, egy hónapos szakmai tanulmányút |
1998. |
Koppenhága, Úresund-szoros műtárgyainak szakmai tanulmány útja |
2001. |
VELO-CITY kerékpáros konferencia Edinborough-Glasgow (előadóként) |
2004. |
Madrid, Forgalomtechnikai eszközök világkiállítása |
Referencia munkák részleges listája
FőMTERV (1980-1986)
- M3-as autópálya bevezető szakaszának tervezésében résztervezési munka (megvalósult)
- XI. ker. Budafoki út kiviteli terve, generál tervezőként (megvalósult)
- XI. ker. Sasadi út kiviteli terve, generál tervezőként (megvalósult)
- M5-ös autópálya Fővárosi bevezető szakaszának kiviteli terve a 9+500-14+000 kmsz. között generál tervezőként (megvalósult)
- M5-ös autópálya Fővárosi bevezető szakaszának tanulmány terve a Határ út-Könyves Kálmán út között, generál tervezőként
- Budai Duna-parti út továbbvezetésének tanulmányterve, generáltervezőként
KÖZLEKEDÉSI FŐFELÜGYELET (1986-1989)
- Első fokú építéshatósági tevékenység ellátása, azon belül a legfontosabb az M0 autóút, valamint az M1 autópálya építési engedélyezési eljárásának lebonyolításában való részvétel volt.
- Másodfokú közlekedés-hatósági feladatok ellátása.
- Kodifikációs munkában közreműködés.
KÖZLEKEDÉS KFT. (1989-1992)
- IV.ker. Szilágyi út és kerékpárút kiviteli terve, generál tervezőként (megvalósult)
- BUDAPEST FELSZÍNI KÖZLEKEDÉSÉNEK VIZSGÁLATA + JAVASLATOK 1991.
- Kerékpár és tömegközlekedési eszközök kombinált utazási formái (fejlesztési tanulmány)
- A Káposztásmegyeri ltp. és az É-D-i METRÓ közötti kerékpár-közlekedési kapcsolat megteremtésének döntés-előkészítő terve
- Kerékpározási szokások vizsgálata Magyarországon és Budapesten
- 9 db kikötő tervezés a MAHART részére
TANDEM MÉRNÖKIRODA Kft. (1992-)
|